Facebook Pixel

Kedvenc ajánlatok

Jelentkezés
-

Customer Onboarding Specialist I English & Italian Speaking I Full Remote

ref. szám: /16/02/2023/BT
Vezető tanácsadó: Bea Tolnai
Budapest (Közép-Magyarország)
2023. február 27.

Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.

Our Partner success story began in 2018, when the company was founded with the aim of helping businesses calculate VAT amounts in 50 countries and automatically submit their VAT returns. It’s unique end-to-end solution is a market leader in its field, with the company showing unprecedented growth in its short history. We are helping them find the newest team member in the following position: 

Customer Onboarding Specialist I English & Italian Speaking I Full Remote

 

What they look for

They've built some of the best tax technology that the world has to offer, and they're keen to get their clients using and learning how they can make it even better - that's where you come in.

We're looking for a full time Customer Onboarding Specialist to support the international team remotely.

 

What you'll be doing

  • Providing the users support in onboarding - explain the product, answer the questions, highlighting benefits and guide them through the registration
  • Supporting clients on different channels (50% phone, 45% email, 5% chat)
  • Making sure our clients know how to register
  • Reporting to Management
  • Collaborating with other departments

 

What skills will be useful

  • Native / Professional written & spoken English and Italian language is essential, and one (or more) additional language would be an asset
  • Empathy and love for helping people
  • Prior, remote customer service experience (phone, email, chat) is a must
  • Ability to understand and explain complex issues in an easy manner
  • Excellent organization & communication skills

 

If you are a driven, self-motivated and highly flexible team player on top of being a self-learner and independent problem-solver, we will not even ask you for a Bachelor's degree or equivalent.

 

We are looking forward to meeting you!