Kedvenc ajánlatok

Jelentkezés

RECEPCIÓS ÉS CSOPORTASSZISZTENS

ref. szám: /5/03/2023/AK
Vezető tanácsadó: Anikó Kovács
Budapest (Közép-Magyarország)
2023. március 9.

Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.

Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.

Egyedi szolgáltatást nyújtó partnerünk fiatal csapatába keresünk kollégát az alábbi pozícióba:

RECEPCIÓS ÉS CSOPORTASSZISZTENS

Feladataid lesznek:

  • Klasszikus recepciós feladatok ellátása (30%)
    • Vendégek fogadása, kiszolgálása
    • Tárgyalók előkészítése, rendben tartása, foglalások kezelése
    • Beérkező telefonok kezelése, ügyfelek útbaigazítása
    • Postai és futárküldemények kezelése, kapcsolattartás
    • Ételrendelés igény szerint (pl. kisebb rendezvényekre)
  • Csoportasszisztensi feladatok ellátása (70%)
    • Irodaszerek, konyhai és takarítószerek beszerzése, koordinálása
    • Házipénztár kezelése
    • Kapcsolattartás az üzemeltetéssel, hibabejelentések
    • Takarítás ellenőrzése
    • Aláíratások koordinálása
    • Staysafe feladatok ellátása
    • Rendezvények szervezésében, lebonyolításában való részvétel
    • Egyéb adminisztratív jellegű támogatás az iroda életének gördülékeny működéséhez (parkolóhelyek foglalása, munkavédelmi eszközök nyilvántartása, névjegykártya rendelés, stb.)

ELVÁRÁSAINK:

  • Legalább 1-2 év hasonló területen szerzett tapasztalattal rendelkezel
  • Ami igazán fontos nálunk, hogy pörögj, proaktívan állj a napi feladatokhoz
  • Társalgási szinten beszélj angolul
  • Szeress csapatban/csapattal együtt dolgozni
  • Legyél önálló és rugalmas munkád során

Amit partnerünk biztosít:

  • Laza, fiatalos irodai környezet, összetartó csapat
  • Nettó 300.000 - 350.000 Ft-os havi alapbér megegyezés szerint
  • Cafeteria
  • Éves teljesítmény után járó bónusz (kb. 20%)
  • Klasszikus irodai munkaidő, túlóra nem jellemző, vagy lecsúsztatható

Munkavégzés helye:
Budapest, 8. kerület

Jelentkezz önéletrajzod beküldésével!