Facebook Pixel

Kedvenc ajánlatok

Jelentkezés

Back Office Sales Coordinator - German & English speaking

ref. szám: 6/6/2025/BT/2753
Vezető tanácsadó: Bea Tolnai
Budapest (Közép-Magyarország)
2025. június 16.

Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.

Our client is a one of the world's leading stainless steel processors. With their state-of-the-art machinery and expert R&D team, they can manufacture complex equipment and products of outstanding quality. They have a solid reputation in the Western European HoReCa and healthcare sector. Precise work, innovation and quality are their trademarks.

Join their growing team as a Back Office Sales Coordinator – English AND German speaking to support the DACH region.

 

Place of work: Budapest: on-site with 1 day home office after probation

 

What our Client expects from you?

  • Intermediate education
  • Knowledge of MS Office
  • Quick problem-solving ability
  • Ability to work independently
  • English and German B2 or higher level of language proficiency, both spoken and written
  • An advantage: Call center experience / IT help desk experience / Experience in logistics experience / Customer service experience / Transitional experience an advantage

 

What are the daily tasks?

  • Establishing good relationships with internal and external partners
  • Keeping in touch with designated clients both by phone and e-mail
  • Order management from order entry to invoicing within the specified deadlines; preparing credit notes
  • Answering general product-related questions, primarily about possible delivery times
  • Checking order data with information in the company ERP system
  • Updating customer master data (contacts, order updates, etc.)
  • Arranging freight primarily with parcel delivery service providers
  • Preparing advance request letters and advance invoices
  • Receivables management (continuous follow-up and reminders to customers)
  • Complaint and return handling
  • Supporting company goals by achieving the goals assigned to the department
  • Preparing long-term supplier statements
  • Performing other tasks as instructed by the managing director or direct superior

 

What our Client offers for you?

  • Competitive salary and benefits package
  • Continuous professional challenges
  • Professional development opportunities