Category Manager - HR & Finance
ref. szám: 2/3/2024/BTAz Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.
Our partner is a Skandinavian company, market leader in aluminium manufacturing and renewable energy (developing natural resources into products and solutions). We are looking for:
Category Manager – HR & Finance
What our partner offers:
- International environment
- Travelling in EU up to 15%
- Annual bonus
- Medicover package
- Home office: 1-2 days/week
Responsibilities:
- Procure strategic services for all manufacturing sites and corporate entities.
- Define a strategic approach to the HR & Finance services category based on spend opportunity analysis, internal stakeholder discussions, while utilizing supply market intelligence, vendor knowledge, and sound procurement strategies.
- Lead negotiations with key vendors and establish long term agreements to implement the defined strategic plan.
- Lead strategic sourcing events to establish a competitive sourcing environment for HR & Finance systems and services.
- Work closely with stakeholders to develop effective cost-reduction strategies and execution plans
- Act as a leader in managing the total cost of ownership (TCO)
- Establish multi-annual contractual agreements with strong commercial and legal agreement terms.
- Review and challenge current purchasing process for HR & Finance
- Ability to travel up to 15% as required.
Requirements:
- Bachelor’s degree required, preferred focus in Supply Chain, Finance, Engineering, or related field
- Minimum of 5 years of experience working in procurement, strategic sourcing, category management, plant operations, or related fields
- Highly proficient in Microsoft Office and video conferencing tools
- Experience with Should-Cost Modeling, Total Cost of Ownership, and ROI analysis preferred
- Excellent analytical skills, ability to create and manage complex spreadsheets
- Experience with business operating systems, i.e.: Oracle, SAP, preferred
- Experience working within a project management environment
- Fluent in English
Place of work:
Székesfehérvár