Junior Trade Marketing Specialist
ref. szám: 11/3/2024/STAz Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.
For our Budapest based client from FMCG sector we are looking for a colleague for the following role:
JUNIOR TRADE MARKETING SPECIALIST
RESPONSIBILITIES:
- Support the trade marketing team in organizing, executing, monitoring and evaluation of various projects
- Provide support in planning, developing and execution of all tasks related in-store activation in general, and also customer specific activities
- Track and evaluate execution and finalized implementations by collecting structured feedback from other departments
- Identify and develop necessary Point of Sales tools to increase brand presence, market share and improve customer satisfaction
- Operationally manage all purchases, ensuring full administration and approval in line with internal company rules, responsible for timely production and deliveries, SAP admin., etc.
- Operationally manage all tasks related POS Material Warehousing and Delivery activities (included inventories)
- Actively drive and coordinate internal information flows between Marketing/Sales/SCI/AFC and Field Team
- Undertake daily administrative tasks to ensure the functionality of the department’s all activities
REQUIRED SKILLS/EXPERIENCE:
- College or university degree (related discipline is an advantage)
- At least 2 years of experience in trade marketing preferably in FMCG sector
- Fluent English knowledge
- Strong knowledge of computer literacy, MS Office (SAP, Nielsen, GFK data knowledge is an advantage)
- Proactive and creative personality with strong analytical skills
- Able to work in team and independently as well
- A smart, flexible, efficient, result-oriented personality and a can-do spirit
- Excellent communication and presentation skills
WHAT OUR CLIENT OFFERS:
- Modern, multinational environment with some home office
- Competitive compensation and benefits package (cafeteria, bonus, AYCM etc.)
- Medicover health and hospital insurance
- Pension fund, life and accident insurance