Facebook Pixel

Kedvenc ajánlatok

Jelentkezés

Operations Manager

ref. szám: 11/10/2024/AV/2676
Vezető tanácsadó: Alexandra Varga
Budapest (Közép-Magyarország)
2024. november 18.

Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.

Ügyfelünk a világ vezető flexibilis irodaszolgáltatója, ami több mint 110 országban 3500 lokáción biztosítja több mint 8 millió ügyfél munkahelyét. A magyar lokációk bővülése okán keresik operatív csapatuk vezetőjét Operations Manager / City Manager pozícióban.
Munkavégzés helye: on-site 

Mit kínál számodra Ügyfelünk?

  • A tapasztalati szintnek megfelelő versenyképes alapbérezést
  • Negyedévente bónusz lehetőséget, országos teljesítmény után
  • Motiváló jutalékrendszert eladások után
  • Cafeteria juttatást havi 26.400 Ft értékben
  • Inspiráló, prémium munkavégzési környezetet
  • Hosszútávú karrierlehetőséget egy multinacionális cégnél
  • Lehetőséget külföldi munkavállalásra

Mivel foglalkozhatsz Ügyfelünknél? 

  • Egy 10-15 fős operatív csapat irányítása, napi kérdésekben való segítségnyújtás, iránymutatás a céges szabályzatoknak megfelelően.
  • Beszállítókkal való kapcsolattartás, teljesítés ellenőrzése, tendereztetés, szerződéskötéssel kapcsolatos teendők ellátása.
  • Ügyféligényekkel kapcsolatos megkeresésekben való segédkezés, a kiváló ügyfélélmény biztosítása.
  • Felújítási / átalakítási projektekben való segédkezés, irodamegnyitással kapcsolatos operatív ügyintézés, megfelelőség ellenőrzése a vállalat standardjai alapján.
  • Meglévő ügyfelekkel való szoros kapcsolat ápolása, bővülések, szerződésmegújítások kezelése, beköltözéssel kapcsolatos tevekénységek koordinálása.
  • Pénzügyi kontroll fenntartása, számlák ellenőrzése, költséghatékony működés biztosítása.
  • Beosztottak tréningjének megszervezése, ellenőrzése, toborzási folyamatokban való részvétel (kiválasztás, interjúk levezénylése).

Elvárások a pozícióhoz? 

  • Legalább 3-5 év tapasztalat Operations Manager, Customer Service Team Leader, Commercial Manager, General Manager, pozíciókban, vagy releváns egyéb pozíciókban.
  • Felsőfokú végzettség bármilyen közgazdász szakon, vagy egyenértékű releváns szakmai tapasztalat.
  • Felsőfokú angol nyelvtudás, írásban és szóban. (Napi használat szükséges)
  • Kiváló tárgyalási és problémamegoldó készségek
  • Tapasztalat multinacionális környezetben (előny de nem feltétel)
  • Erős Microsoft Office ismeretek (különösképpen Excel, PowerBI előny, de nem feltétel)

Mit kínál az Enloyd számodra? 

  • Interjú során karrier tanácsadást nyújtunk
  • Átbeszéljük a profilodhoz illő álláslehetőségeket
  • Segítünk átlátni, hogyan zajlik a kiválasztás folyamata
  • Jelentkezésedtől egészen a belépésig támogatjuk a pályázatodat
  • Piaci ismereteinket pályázóink szolgálatába állítjuk
  • Ötleteket adunk, hogy milyen irányban érdemes magadat tovább fejleszteni