Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.
Ügyfelünk a világ vezető flexibilis irodaszolgáltatója, ami több mint 110 országban 3500 lokáción biztosítja több mint 8 millió ügyfél munkahelyét. A magyar lokációk bővülése okán keresik operatív csapatuk vezetőjét Operations Manager / City Manager pozícióban.
Munkavégzés helye: on-site
Mit kínál számodra Ügyfelünk?
- A tapasztalati szintnek megfelelő versenyképes alapbérezést
- Negyedévente bónusz lehetőséget, országos teljesítmény után
- Motiváló jutalékrendszert eladások után
- Cafeteria juttatást havi 26.400 Ft értékben
- Inspiráló, prémium munkavégzési környezetet
- Hosszútávú karrierlehetőséget egy multinacionális cégnél
- Lehetőséget külföldi munkavállalásra
Mivel foglalkozhatsz Ügyfelünknél?
- Egy 10-15 fős operatív csapat irányítása, napi kérdésekben való segítségnyújtás, iránymutatás a céges szabályzatoknak megfelelően.
- Beszállítókkal való kapcsolattartás, teljesítés ellenőrzése, tendereztetés, szerződéskötéssel kapcsolatos teendők ellátása.
- Ügyféligényekkel kapcsolatos megkeresésekben való segédkezés, a kiváló ügyfélélmény biztosítása.
- Felújítási / átalakítási projektekben való segédkezés, irodamegnyitással kapcsolatos operatív ügyintézés, megfelelőség ellenőrzése a vállalat standardjai alapján.
- Meglévő ügyfelekkel való szoros kapcsolat ápolása, bővülések, szerződésmegújítások kezelése, beköltözéssel kapcsolatos tevekénységek koordinálása.
- Pénzügyi kontroll fenntartása, számlák ellenőrzése, költséghatékony működés biztosítása.
- Beosztottak tréningjének megszervezése, ellenőrzése, toborzási folyamatokban való részvétel (kiválasztás, interjúk levezénylése).
Elvárások a pozícióhoz?
- Legalább 3-5 év tapasztalat Operations Manager, Customer Service Team Leader, Commercial Manager, General Manager, pozíciókban, vagy releváns egyéb pozíciókban.
- Felsőfokú végzettség bármilyen közgazdász szakon, vagy egyenértékű releváns szakmai tapasztalat.
- Felsőfokú angol nyelvtudás, írásban és szóban. (Napi használat szükséges)
- Kiváló tárgyalási és problémamegoldó készségek
- Tapasztalat multinacionális környezetben (előny de nem feltétel)
- Erős Microsoft Office ismeretek (különösképpen Excel, PowerBI előny, de nem feltétel)
Mit kínál az Enloyd számodra?
- Interjú során karrier tanácsadást nyújtunk
- Átbeszéljük a profilodhoz illő álláslehetőségeket
- Segítünk átlátni, hogyan zajlik a kiválasztás folyamata
- Jelentkezésedtől egészen a belépésig támogatjuk a pályázatodat
- Piaci ismereteinket pályázóink szolgálatába állítjuk
- Ötleteket adunk, hogy milyen irányban érdemes magadat tovább fejleszteni