Sales & Admin Support Specialista
ref. szám: 10/3/2024/ÉFAz Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.
Csapatunkba keresünk egy Sales & Admin Support Specialista kollégát, aki főként pénzügyi és adminisztrációs területen fogja támogatni irodánkat riportok elkészítésében, dokumentumok és számlák kezelésében, valamint a napi teendők koordinálásában.
Munkavégzés lokációja: Budapest
Mit kínálunk számodra?
- Tapasztalattól függően bruttó 550.000-750.000 alapbér + cafeteria
- Hibrid munkavégzés
- Egy stabil, nemzetközi és hosszú távú jövőképpel rendelkező vállalat része leszel
- Összetartó, kisebb létszámú, családias hangulatú csapatban fogsz dolgozni belvárosi irodánkban
- Lehetőséged lesz ötleteidet megvalósítani és motivációdnak megfelelően fejlődni
- Rendszeres csapatépítő tevékenységek
Mire lesz szükséged a munkavégzéshez?
- Szükséged lesz minimum 2 év tapasztalatra pénzügyi, adminisztrációs vagy sales support területen;
- Fontos, hogy minimum középfokú, lehetőleg pénzügyi/üzleti adminisztrációs végzettséged legyen;
- Lengyelországi kollégákkal való napi kommunikációhoz minimum közép szintű angol nyelvtudásodat kamatoztathatod, céges angol oktatásban vehetsz részt;
- Szakértője leszel az excel tábláknak, hogy a társosztályaink számára adatokat tudj feldolgozni és riportokat készíteni;
- Agilis, megoldáskereső hozzáállásod, gyors tanulási képességed segíteni fog a mindennapi feladatok elvégzésében, sok emberrel fogsz együtt dolgozni 😊
Mivel foglalkozhatsz nálunk?
- Szorosan fogsz együttműködni a lengyelországi pénzügyi részlegünkkel különböző napi, heti és havi riportok, valamint bevételi adatok elkészítésében;
- Feladataid közé tartozik a dokumentumok (emailek, számlák, szerződések) áramlásának koordinálása és nyilvántartása, a számlák ellenőrzése, esetleges eltérések javítása;
- Szorosan fogsz együttműködni a külső szolgáltatókkal, mint például: irodaház, könyvelők, bérszámfejtők, bankok, lízing cégek, IT-support, biztosító cégek, jogi vállallatok
- Felelni fogsz az irodai környezet gondtalan működéséért: helyiségek javíttatása, karbantartása
- Bérszámfejtéssel kapcsolatos teendőid: adatok gyűjtése a bérszámfejtő cég számára, munkaidő nyilvántartás
- Segíteni fogod az új munkavállalók beléptetésének és beilleszkedésének folyamatát.
A jelentkezéshez kérjük küldd el angol nyelvű önéletrajzodat!