Facebook Pixel

Kedvenc ajánlatok

Jelentkezés

Sales & Admin Support Specialista

ref. szám: 10/3/2024/ÉF
Vezető tanácsadó: Éva Farszki
Budapest (Közép-Magyarország)
2024. március 20.

Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.

Csapatunkba keresünk egy Sales & Admin Support Specialista kollégát, aki főként pénzügyi és adminisztrációs területen fogja támogatni irodánkat riportok elkészítésében, dokumentumok és számlák kezelésében, valamint a napi teendők koordinálásában.  

Munkavégzés lokációja: Budapest

 

Mit kínálunk számodra?

  • Tapasztalattól függően bruttó 550.000-750.000 alapbér + cafeteria
  • Hibrid munkavégzés
  • Egy stabil, nemzetközi és hosszú távú jövőképpel rendelkező vállalat része leszel
  • Összetartó, kisebb létszámú, családias hangulatú csapatban fogsz dolgozni belvárosi irodánkban
  • Lehetőséged lesz ötleteidet megvalósítani és motivációdnak megfelelően fejlődni
  • Rendszeres csapatépítő tevékenységek

 

Mire lesz szükséged a munkavégzéshez?

  • Szükséged lesz minimum 2 év tapasztalatra pénzügyi, adminisztrációs vagy sales support területen;
  • Fontos, hogy minimum középfokú, lehetőleg pénzügyi/üzleti adminisztrációs végzettséged legyen;
  • Lengyelországi kollégákkal való napi kommunikációhoz minimum közép szintű angol nyelvtudásodat kamatoztathatod, céges angol oktatásban vehetsz részt;
  • Szakértője leszel az excel tábláknak, hogy a társosztályaink számára adatokat tudj feldolgozni és riportokat készíteni;
  • Agilis, megoldáskereső hozzáállásod, gyors tanulási képességed segíteni fog a mindennapi feladatok elvégzésében, sok emberrel fogsz együtt dolgozni 😊

 

Mivel foglalkozhatsz nálunk?

  • Szorosan fogsz együttműködni a lengyelországi pénzügyi részlegünkkel különböző napi, heti és havi riportok, valamint bevételi adatok elkészítésében;
  • Feladataid közé tartozik a dokumentumok (emailek, számlák, szerződések) áramlásának koordinálása és nyilvántartása, a számlák ellenőrzése, esetleges eltérések javítása;
  • Szorosan fogsz együttműködni a külső szolgáltatókkal, mint például: irodaház, könyvelők, bérszámfejtők, bankok, lízing cégek, IT-support, biztosító cégek, jogi vállallatok
  • Felelni fogsz az irodai környezet gondtalan működéséért: helyiségek javíttatása, karbantartása
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos teendőid: adatok gyűjtése a bérszámfejtő cég számára, munkaidő nyilvántartás
  • Segíteni fogod az új munkavállalók beléptetésének és beilleszkedésének folyamatát.

 

A jelentkezéshez kérjük küldd el angol nyelvű önéletrajzodat!