Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.
Pénzügyi szaktorban tevékenykedő, stabil és folyamatosan növekvő multinacionális partnerünk számára keresünk új kollégát az alábbi pozícióba:
Adatvédelmi specialista
Feladatok:
- Sikertelen online vásárlásból származó panaszlevelek kezelése és a sikertelen online vásárlás okának felderítése
- A beérkező ügyek kategorizálása, felvétele és kezelése
- Ügyfelek adatainak kezelése, törlése és változtatása a cég belső rendszerében
- Hitelinformáció biztosítása
- Duplikációk tisztítása és adatminőség biztosítása
- Eszkalációk kezelése, továbbítása
- Egyéb adminisztratív feladatok
Elvárások:
- Felsőfokú német nyelvtudás
- Francia és olasz nyelvtudás előny (de nem feltétel)
- Gazdasági területen szerzett felsőfokú végzettség előny (de nem feltétel)
- Néhány éves adminisztratív területen szerzett tapasztalat
- Jó kommunikációs készség (főleg írásban)
- Precíz munkavégzés a nagy munkamennyiség ellenére
- Önálló, megbízható, nyugodt személyiség
Amit partnerünk biztosít:
- Versenyképes fix havi fizetés és éves bónusz rendszer
- Családbarát munkahely, amelynek fontos eleme az emberközpontúság
- Munka-magánélet egyensúly: hétfőtől péntekig irodai időben zajlik a munkavégzés
- Home office lehetőség
- Hosszú távú álláslehetőség
Munkavégzés helye:
Budapest