Facebook Pixel

Kedvenc ajánlatok

Jelentkezés

Regional Account Manager Europe

ref. szám: 15/4/2024/BT
Vezető tanácsadó: Bea Tolnai
Budapest (Közép-Magyarország)
2024. április 22.

Az Enloyd kifejezetten szakértők és vezetők kiválasztására szakosodott fejvadász- és személyzeti tanácsadó cég. Magas színvonalú munkaerő-kiválasztási és HR-tanácsadási szolgáltatásaival a bizalmi partnerkapcsolatok kiépítését célozza meg mind megbízóival, mind jelöltjeivel egyaránt. A gazdaság minden területére specializált tanácsadóink a legnagyobb nemzetközi vállalatoknak, valamint meghatározó hazai cégeknek nyújtanak szakértő- és vezető kiválasztási szolgáltatásokat.
Pontosan meghatározzuk a munka specifikus jellegét, osztályozva a kulcskészségeket és a szükséges képesítéseket. Küldetésünk nem csak egy olyan jelölt megkeresése, akinek kompetenciái megfelelnek az adott álláshirdetés követelményeinek, hanem mindenekelőtt olyan álláshely, amely megfelel a jelölt elvárásainak.

Our partner creates makes modern professional geodetic equipment for highly accurate measurements. Their devices are used worldwide for surveying, to create maps and digital terrain models, for archaeological excavations and scientific research. Not only do they develop hardware and software, they also constantly communicate with our users and regularly receive feedback. We are looking for a Regional Account Manager for the European market who maintains a strong relationship with our dealers and develop new partnerships.

 

Regional Account Manager Europe

 

 

Responsibilities:

  • develop our dealer network: search for the new dealers, assessment of the existing ones, creation of the mechanisms of cooperation;
  • build relationships with current dealers: represent their interests within the company, learn individually about their problems and desires, provide technical, informational and personal support;
  • increase company sales by selecting the best way to interact with each individual dealer;
  • cooperate with Marketing and Support teams and assist them in communicating with dealers;
  • collect information on various aspects of product application by customers and keep up to date on company's internal processes;
  • prepare reports and presentations;
  • work in a team, make decisions, take responsibility, be able to make mistakes and learn a lot.

 

What we expect from you:

  • Bachelor or Master's degree in a technical/business major;
  • experience in channel sales management or business development in a similar industry (electronical devices, precision measurement);
  • strong verbal and written English skills; any other widespread European language will be an advantage — German, French, or Italian
  • excellent communication and negotiation skills;
  • responsibility, efficiency, customer orientation, multitasking, attention to detail, critical thinking.

 

What we offer:

  • comfortable office near the city center;
  • flexible start time for working hours;
  • all necessary equipment;
  • opportunity to grow within the team;
  • team activities and company events.

 

Place of work:

  • Budapest