Employer Branding
Munkáltatói
márkastratégia & toborzásmarketing
A korlátlan
oktatási lehetőségek, a technológia terjedése és a munkavállalói/vállalati
specializáció erősödése egyaránt hozzájárulnak ahhoz, hogy manapság a
korábbinál jóval nehezebb kitűnni a piacon. Egy jó munkáltatói márkastratégia
segítségével azonban valódi versenyelőnyre tehet szert. Az javasoljuk
munkáltató ügyfeleinknek, hogy készítsenek stratégiát saját márkaimázsuk
fejlesztésére, és használják ki az ebből adódó lehetőségeket.
A munkáltatói
márkastratégia olyan tevékenységek összessége, melyek végső célja egy stabil és
pozitív márkaimázs kialakítása - a vállalaton belül és kívül egyaránt. Az
Enloyd segít ügyfeleinek egy ilyen átfogó stratégia megalkotásában, kezdve a
vállalat aktuális helyzetének feltérképezésétől, az eszközök kiválasztásán és a
feladatok ütemezésén keresztül egészen a stratégia megvalósításáig. A
projektekhez szükség esetén Piackutatási és HR Tanácsadó szakértőink is
támogatást nyújtanak.
Megoldásaink az
alábbi területekre fókuszálnak:
·
Imázs
kutatás
·
Munkáltató
márkastratégia
·
Toborzásmarketing
·
Jelölti
élmény
·
A
kiválasztott közösségi média csatornák támogatása
·
Toborzási
eszközök kialakítása
·
Tanácsadás
·
Egyedi
megoldások - bármi, amire szüksége lehet.
A munkáltatói
márkastratégiával kapcsolatos szolgáltatásunkat három jól elkülönülő szakaszra
bontjuk. Fontos megjegyeznünk azonban, hogy minden projektet az ügyfél egyedi
igényei alapján tervezünk meg, így az eredmények is eltérőek lehetnek.
Az igazán stabil
munkáltatói márkastratégiák alapja minden esetben az EVP, a munkáltatói
értékajánlat, vagyis az a hozzáadott érték, amit a munkáltató a
munkavállalóinak nyújtani tud.
Gyakran
tapasztaljuk, hogy ügyfeleink úgy keresnek meg minket a munkáltatói márkastratégiájuk
kidolgozásának feladatával, hogy nem határozták meg munkáltatói
értékajánlatukat, nincs javadalmazási politikájuk, nem tervezik tudatosan
munkavállalóik karrierútját, stb. Az Enloyd tanácsadói mindezekben segíteni
tudnak. Ha gyors eredményre van szükség, akkor toborzásmarketing módszerek
alkalmazását javasoljuk.
Mielőtt
Toborzásmarketing szolgáltatásunkat választja, fontos tudni a különbséget az
alábbiak között:
·
Outbound
marketing, vagyis a szervezeten kívül célcsoportokra irányuló marketing tevékenységek.
·
Inbound
marketing, vagyis olyan tartalommarketing, amely arra ösztönzik a jelölteket,
hogy az ő igényeire szabott tartalmak miatt saját akaratukból látogassanak el a
vállalati weboldalra.
Mindkét
tevékenység elengedhetetlen ahhoz, hogy a Toborzásmarketing stratégia sikeres
lehessen.