HU
Enloyd logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU

Kedvenc ajánlatok

Munkáltatói márkastratégia & toborzásmarketing

A korlátlan oktatási lehetőségek, a technológia terjedése és a munkavállalói/vállalati specializáció erősödése egyaránt hozzájárulnak ahhoz, hogy manapság a korábbinál jóval nehezebb kitűnni a piacon. Egy jó munkáltatói márkastratégia segítségével azonban valódi versenyelőnyre tehet szert. Az javasoljuk munkáltató ügyfeleinknek, hogy készítsenek stratégiát saját márkaimázsuk fejlesztésére, és használják ki az ebből adódó lehetőségeket.

 

A munkáltatói márkastratégia olyan tevékenységek összessége, melyek végső célja egy stabil és pozitív márkaimázs kialakítása - a vállalaton belül és kívül egyaránt. Az Enloyd segít ügyfeleinek egy ilyen átfogó stratégia megalkotásában, kezdve a vállalat aktuális helyzetének feltérképezésétől, az eszközök kiválasztásán és a feladatok ütemezésén keresztül egészen a stratégia megvalósításáig. A projektekhez szükség esetén Piackutatási és HR Tanácsadó szakértőink is támogatást nyújtanak.

Megoldásaink az alábbi területekre fókuszálnak:

·        Imázs kutatás

·        Munkáltató márkastratégia

·        Toborzásmarketing

·        Jelölti élmény

·        A kiválasztott közösségi média csatornák támogatása

·        Toborzási eszközök kialakítása

·        Tanácsadás

·        Egyedi megoldások - bármi, amire szüksége lehet.

 

A munkáltatói márkastratégiával kapcsolatos szolgáltatásunkat három jól elkülönülő szakaszra bontjuk. Fontos megjegyeznünk azonban, hogy minden projektet az ügyfél egyedi igényei alapján tervezünk meg, így az eredmények is eltérőek lehetnek.


Az igazán stabil munkáltatói márkastratégiák alapja minden esetben az EVP, a munkáltatói értékajánlat, vagyis az a hozzáadott érték, amit a munkáltató a munkavállalóinak nyújtani tud.

Gyakran tapasztaljuk, hogy ügyfeleink úgy keresnek meg minket a munkáltatói márkastratégiájuk kidolgozásának feladatával, hogy nem határozták meg munkáltatói értékajánlatukat, nincs javadalmazási politikájuk, nem tervezik tudatosan munkavállalóik karrierútját, stb. Az Enloyd tanácsadói mindezekben segíteni tudnak. Ha gyors eredményre van szükség, akkor toborzásmarketing módszerek alkalmazását javasoljuk.

Mielőtt Toborzásmarketing szolgáltatásunkat választja, fontos tudni a különbséget az alábbiak között:

·        Outbound marketing, vagyis a szervezeten kívül célcsoportokra irányuló marketing tevékenységek.

·        Inbound marketing, vagyis olyan tartalommarketing, amely arra ösztönzik a jelölteket, hogy az ő igényeire szabott tartalmak miatt saját akaratukból látogassanak el a vállalati weboldalra.

Mindkét tevékenység elengedhetetlen ahhoz, hogy a Toborzásmarketing stratégia sikeres lehessen.


Kezdjen el velünk dolgozni

Érdeklődés elküldése

Érdekel
Anikó Nahlik Fotó
Anikó Nahlik Client Manager

Nahlik Anikó pszichológiai és pedagógiai tanulmányai után humánerőforrás menedzsment diplomát szerzett a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karán. Több, mint tíz éve foglalkozik toborzással, számtalan zöld- és barnamezős beruházással kapcsolatos projekt, új fejlesztési osztályok felállítása fűződik a nevéhez. Erőssége a felsővezetői kiválasztás és beillesztés, valamint a termelővállalatok speciális személyügyi igényeinek a kielégítése (ritka és különleges pozíciók, minőségügy, lean, termelés). A mérnök/műszaki és a menedzsment területen kívül az elmúlt években agilis tudással rendelkező kollégákat is keresett.